آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مطالب آموزشی کودکانه های آروین

آموزش کاردستی زیبا و جالب حیوانات

1391/5/9 22:25
5,457 بازدید
اشتراک گذاری


 

 

در این جا کاردستی های  زیبا و جالبی با استفاده از قوطی های خالی آلومینیومی،  آموزش داده می شود.  در این کاردستی که جزو کاردستی های بازیافتی ما است، درست کردن حیواناتی مثل گاو، خرس و خوک یاد داده می شود.

مواد لازم برای درست کردن این کاردستی:

قوطی آلومینومی  خالی ( مثل قوطی نوشابه) ، شسته شده و خشک شده

 

اسپری رنگ و رنگ اکلریلیک

قلم مو و گوش پاک کن

ورق فومی

کاغذ رنگی

چشم عروسکی

چسب

ابتدا به آرامی و با دست بدنه قوطی را فشار دهید تا شبیه شکل بالا  خم شود، به طوریکه سوراخ قوطی – یا دهان حیوان -  رو به بیرون قرار بگیرد.

حال بدنه حیوان را با اسپری رنگ کنید و اجازه دهید تا خشک شود. سعی نمایید با اسپری لایه نازکی ار رنگ را روی قوطی بپاشید و در صورت نیاز پس از خشک شدن یک بار دیگر این کار را تکرار کنید.

در این مرحله با استفاده از گوش پاک کن و رنگ اکریلیک روی بدن خوک را شبیه شکل با تصاویر زیبا بپوشانید.

سپس  مشابه تصویر گوشها ، دست ، پا  و دم گاو یا خوک را با استفاده از ورقهای فومی بیرید و روی قوطی بچسبانید. این فوم های کاردستی را می توانید از لوازم تحریر فروشی ها تهیه نمایید .

 

در صورتیکه این فوم ها  در دسترستان نبود می توانید به جای آن از مقوا استفاده کنید. همین کار را برای خالهای گاو انجام دهید.

حال با استفاده از چشمهای عروسکی یا منجوق، چشمها و سوراخ بینی  حیوان را درست کنید. در زیر تصویر دیگری  از این کار دستی زیبا و جالب که به شکل خرس است، نشان داده شده است.

امیدواریم این کاردستی های جالب را با استفاده از دور ریختنی ها درست کنید و به کودکان عملا دوستی با طبیعت را آموزش دهید.

 منبع:favecrafts.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ثنا بانو
9 مرداد 91 23:19
__$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$______$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
____$$___$$$__________$$
__________$$$_$$$$$$_$$$$$
______$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$_______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$.....سلام عزیز دلم
عالی بود خدای من چه مامان با سلقه و هنرمندی
کلی ذوق کردم از این همه سلیقه
ماشاالله پسرتم خیلی نازه
سری هم به نی نی ما بزنید


سعید
13 مرداد 91 16:09
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 22:25
عزیزم چرا بیکار نشستی بدو بیا رای بده به سبحان جون شماره 13 اینم ادرس جایی که باید رای بدی http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
یاسمین من
17 مهر 91 14:40
سلام.خسته نباشی.من مامان یاسمین هستم.وب خوبی دارید ولی من این آموزشو در کودک سیتی دیدم.موفق باشید


سلام ممنون
من هم اینارو از سایتهای مختلف جمع آوری میکنم کودک سیتی هم همینطر پستایی که میزاره از سایتهای مختلف جمع آوری میکنم ولی من از اون سایت استفاده نکردم
دقت کرده باشید آخر پست اسم منبع هم ذکر کردم منبع:favecrafts.com