آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مطالب آموزشی کودکانه های آروین

چیدمان کمد دیواری اتاق کودک

1390/11/4 16:28
2,565 بازدید
اشتراک گذاری

کمد بچه‌ها را با جعبه‌ها، قفسه‌ها و سبدهای اسباب‌بازی مرتب نگه دارید. وسایل را طوری قرار دهید تا همیشه در دسترس آن‌ها باشد.

              

 

- کمد بچه‌ها را با جعبه‌ها، قفسه‌ها و سبدهای اسباب‌بازی مرتب نگه دارید. وسایل را طوری قرار دهید تا همیشه در دسترس آن‌ها باشد.

              


 با استفاده از فنرهای رنگی گیره‌دار سبدها را برچسب بزنید. در انتخاب تک‌تک لوازم و هماهنگی آن‌ها با طرح مورد نظرتان دقت نمایید.


- از داخل در برای قرار دادن یادگاری استفاده کنید. عکس‌ها و کاردستی‌ها را روی تخته‌ای که پایین در کمد نصب کرده‌اید، بچسبانید تا امکان دسترسی به آن‌ها برای بچه‌ها وجود داشته باشد. زمانی که نقاشی یا کاردستی جدید را جایگزین کردید، کارهای قبلی را برای یادگاری داخل سبدهای بالاتر بگذارید.

 

از فضای دیوار استفاده کنید

از رول جاحوله‌ای روی دیوار کمد برای قرار دادن رمان و کاغذهای رنگی استفاده کنید و وسایل نقاشی و کاردستی را داخل یک سبد دسته‌دار نزدیک آن قرار دهید.

- از چهار سبد پلاستیکی برای جابه‌جا کردن اسباب‌بازی‌ها از کف اتاق به داخل کمد استفاده نمایید. با استفاده از بست‌های پلاستیکی سبدها را به هم وصل کنید و با یک کش گیره‌دار، دسته درست کنید. اسباب‌بازی‌های سبک را داخل سبدها قرار دهید.

- کارت‌ها، کاغذهای کادو، وسایل تزیینی و کاردستی را داخل بولتن، جعبه، سبد، پاکت و پوشه قرار دهید.

- از حوله‌ یا دستمال‌ آشپزخانه برای قرار دادن ابزارها استفاده کنید. آن‌ها را طوری بدوزید که جیب‌دار بوده و وسایلی مانند قیچی و خط‌کش داخل آن قرار بگیرد.

وسایل مشابه را یک‌جا بگذارید

با قرار دادن وسایل مشابه، کمد همیشه مرتب باقی می‌ماند. کارت‌ها و یادداشت‌ها را از کشوها که دسترسی به آن‌ها مشکل است بیرون آورید و روی میله‌های نازک فلزی که به دیوار نصب می‌شوند، آویزان کنید. با این کار دسترسی به آن‌ها هنگام گذاشتن یادداشت زمانی که عجله دارید، آسان خواهد بود. از قوطی‌های فلزی برای قرار دادن مدادها و قلم‌موها استفاده کنید.


- فیش‌ها، قبض‌ها، رسیدها و کاغذهای خرید را داخل پوشه قرار دهید و بعد از یک ماه اگر نیاز به نگه‌داری آن‌ها داشتید، داخل کشو مخصوص بایگانی کنید.

- همه چیز را برچسب بزنید

با زدن لیبل به چمدان‌ و ساک‌، به راحتی وسایل را پیدا کنید. با استفاده از ورقه‌های نقاشی و تکه‌های پارچه وسایل پلاستیکی را تزیین نمایید. می‌توانید از برچسب‌های آماده ‌نیز استفاده کنید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ما مان سونیا
5 بهمن 90 10:02
وبلاگ زیبایی دارید و پسر خیلی خوشگلی که براتون نگهشداره
ممنون که به ما سرزدید
با تبادل لینک موافقید؟


خواهش میکنم نظر لطف شماست ،سپاسگذارم، ماشالا سونیا جون هم خیلی نازه.با افتخار لینک شدید .