آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

مطالب آموزشی کودکانه های آروین

موسیقی، بهترین لالایی برای نوزادان

1390/11/15 1:27
3,038 بازدید
اشتراک گذاری

موسیقی، بهترین لالایی برای نوزادان

پژوهشگران انگلیسی به تازگی دریافته‌اند موسیقی‌های پخش شده در زمان جنینی نوزادان در سال نخست تولدشان، بهترین لالایی هنگام خوابشان است.

موسیقی، بهترین لالایی برای نوزادان

موسیقی ما - پژوهشگران انگلیسی به تازگی دریافته‌اند موسیقی‌های پخش شده در زمان جنینی نوزادان در سال نخست تولدشان، بهترین لالایی هنگام خوابشان است.

نوزادان بلافاصله پس از آغاز زندگی‌ به تمامی صداهایی که در دوران جنینی‌شان شنیده‌اند عکس‌العمل نشان می‌دهند و گاه دچار آرامش و گاه دچار پریشانی می‌شوند. در این تحقیق مشخص شده که والدینی که در زمان جنینی‌ فرزندشان به موسیقی خاصی گوش داده‌اند در سال نخست پس از تولد کودکشان شاهد عکس‌العملهای نوزاد به همان موسیقی خاص خواهند بود و می‌توانند با کمک همان موسیقی کودکشان را آرام کنند.

پژوهشگران انگلیسی همچنین متوجه شده‌اند که والدین این نوزادان با پخش این موسیقی ها نه تنها می‌توانند روحیه کودکانشان را شاد نگه‌دارند بلکه تعداد دفعات بیخوابی‌های زمان نوزادی‌ فرزاندشان را نیز کاهش دهند.

منبع: مهر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
15 بهمن 90 13:43
سلام بابایی خوبی اخه گوشیتونو دزدیدن خوب اشکالی نداره راستی من که برای عکسای آروین جونم همیشه آمادگی دارم بریزید تو فلش بهم بدید راستی شمارتونو بهم بدید تا شمارمو اس کنم منم همتونو دوست دارم این بوسا هم مال آروین جیگر


سلام مرسی خوبم، آره تو باشگاه قفل کمد لباس هامو باز کرده بودن و لباسامو با محتویاتش ریخته بودن تو کوله خودم یکجا دزدیدن....شماره منو نداری؟؟ چطور امروز ده تا اس دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باشه خبر میدم،طلا بابت کادوی قشنگت ممنونیم زحمت کشیدی ، عسل جبران میکنم.





محدثه
15 بهمن 90 14:08
لینکیدمتون


ممنون، شما هم لینک هستید .