آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مطالب آموزشی کودکانه های آروین

شعر در مورد حیوانات و پرندگان

1390/10/9 14:08
4,833 بازدید
اشتراک گذاری

صدای من قشنگه    من حیونی اهلیم

گاهی خروس آروم   گاهی خروس جنگیم

        

آی بچه های زیبا من حیونی ملوسم

گوشت که برام بیارید دستتونو می بوسم

www.smilehaa.org

 

تو بیشه و تو برکه قورقورقور صدامه

قورباغه قشنگم حشره هم غذامه

Orkut Scraps - Animals

منم یه جور پرنده پرنده ای قشنگم

پروانه اسم منه خیلی خوش آب و رنگم

Orkut Scraps - Butterflies

گنجشکم و قشنگم پرنده ام چه زیبا

خوشحال و شاد و می چرخم هر روز به دور دنیا

اردک بازیگوشم عاشق آب بازیم

پرهای چربی دارم قشنگ ناز نازیم

بچه ها من یه گاوم یه حیوون مفیدم

شخم می زنم زمین رو همگوشت و هم شیر میدم

Orkut Scraps - Animals

عاشق آب و دریام پولک دارم رو تنم

اسم منو بدونید ماهی زیبا منم

بچه های مهربون به من میگن حلزون

خونه دارم رو پشتم قایق می شم چه آسون

اسبم و تند و تیزم پاهام قوی و نازک

عاشق دشت و بیشه با این .پاهای چابک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یک کاربر
29 دی 92 22:35
واقعا اگر شاعر نیستید از این شعرها نسرائید . آخه برو قافیه ها رو ببین چقدر مسخره است. مثلا عین این میمونه که بگی "من شیرم و دلیرم چه پنجه های تیزی دندونام و نگاه کن دارم میرم به شکار آی آهوی جهنده میخوای بیام سراغت" آخه اینم شد شعر اه اه اه اه
خواهر جون
26 خرداد 93 16:10
خییییییییییییییییییییییییلی عالی بود واقعا ممنننننننونم خیلی ممنون بقیه رو نمی دونم ولی خیلی به دردمن خورد بازم ممنون.