آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

مطالب آموزشی کودکانه های آروین

با جنین خود حرف بزنید!

1390/11/21 15:06
2,904 بازدید
اشتراک گذاری

 

با جنین خود حرف بزنید!

با جنین خود حرف بزنید!
 
به مادران باردار توصیه می شود که با جنین خود صحبت کنند زیرا باعث می شود که ...
 

با جنین خود حرف بزنید!

با جنین خود حرف بزنید!
 
به مادران باردار توصیه می شود که با جنین خود صحبت کنند زیرا باعث می شود که ...
 

خیلی برایم سخت بود که چند ماه منتظر بمانم تا بتوانم با تو حرف بزنم. نمی‌دانی چه قدر خوشحال شدم که فهمیدم تو صدایم را می‌شنوی. شگفت‌انگیز است که گوش‌های در حال تکامل تو اصوات را از راه مایع آمنیوتیکی می‌شنوند...

 حالا با حسی متفاوت صبح‌ها که بیدار می‌شوم به تو سلام می‌گویم و راجع به احساس‌ام با تو حرف می‌زنم. وقتی درون من جا به جا می‌شوی، وقتی تکان خوردن‌هایت را حس می‌کنم و قربان صدقه‌ات می‌روم و می‌گویم دوستت دارم تو می‌شنوی و با تکانی دیگر جوابم را می‌دهی. راست‌اش را بخواهی من و پدرت حرف‌ها برایت داریم. می‌خواهیم بگوییم چه قدر منتظر آمدن‌ات هستیم. از وقتی متوجه شدم، تو صدای ما را می‌شنوی، حتی در انتخاب موسیقی که گوش می‌دهم و یا مکانی که می‌روم و صداهای خاصی دارد، حساس شده‌ام و می‌دانم که تنها نیستم و گوش‌های کوچولوی تو هم می‌شنوند.
 
در عجبم چرا مادرها با جنین خود حرف نمی‌زنند؟
من هر روز با تو حرف می‌زنم و اصلا برایم مهم نیست که دیگران این کار را مضحک بدانند. می‌دانم که صدای مرا می‌شنوی و برای همین می‌خواهم بارها و بارها بگویم که دوستت دارم. تو با این تکان خوردن‌هایت رنگی دیگر به دنیای تاریک من دادی. ای کاش می‌توانستم هر چه زودتر ببینم‌ات و بتوانم چهره زیبایت را ببینم
.

منبع:salamat.ir

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهـــــــــــــار
21 بهمن 90 15:10
عالی بود
من که هر لحظه ام با بچه ام سر میکنم با حرف زدن باهاش آروم میشم به همه مادرا توصیه میکنم جنین رو دست کم نگیرن من به آهنگای رپ و تند حساس شدم اما اهنگای کودکانه شادم میکنه این اتفاقی نیست


نظرلطفتونه ،کار بسیار خوبیه که با دلبندتان از مرحله جنینی رابطه برقرار کردین،نتیجه کار ارزشمندتون رو بعدا به وضوح خواهید دید.اشالا گل پسرتون سالم و تپلی و دوست داشتنیه،خدا براتون نگهش داره،ممنونم که به ما سر زدید.
ثمين
22 بهمن 90 14:50
چ جالب!