آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

مطالب آموزشی کودکانه های آروین

تقدیم به همسر عزیزم

1390/11/26 14:56
3,954 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ولنتاین و تولدت که هر دو تو یه روز هست بهت تبریک میگم این شعر و متنها تقدیم به تو تک ستاره قلبم دوستت دارم

 وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند مرا لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط به خاطر تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم

زمستـــــون فصـــــل تــــولـــــــد تـــــو میخونم فقــط بخاطــــــر تــــــو

دل مـن دیــگه آروم نـــداره تـــــو رو خواسته دیــــگه راهـــی نــــداره

  شــب تـــــولدت بـــاز مثــل پارســـال بیقرارم بیقراری مثل هر ســال

هزاران گل سرخ هدیـــه به تو یار آسمون ستاره بـــارون شده انـگار

تـــــو ایــن شبای ســــرد و پر گلایه دلــم میخواد بشه ابــــر بــــهاره

بباره تـــا سحر مثالـــه اشــکات تــــا بگه تنهــــا نــــزارم دیگه ای یار

تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن برای تــــو گل عشقو میارن

بــه تــــو میگن شــدی عــــروس گلهــــا تــولــــدت مبارک گل زیبــــا

تولدت مبارک

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من روزت مبارک

 عشق من تو باش نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنياي بزرگ تنهاييم تنها ترين باشي ولنتاین مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

محدثه
25 بهمن 90 21:51
سلام من نمیدونستم امروز تولد مامان آروین تولدت مبارک . ولنتینتون هم مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههhappy valentayn day


سلام عسل خانم
خواهش میکنم طلا،میدونی که چقدر دوستت داریم به خاطر دل پاک و بزرگت ..ممنونیم ازت.
مامان علی
25 بهمن 90 21:57
تولد همسر عزیزتان را تبریک میگم ایشالا سالیان سال در کنار هم شاد و خوشبخت باشید و عشقتان جاویدان بماند


بسیار سپاسگذارم،ما هم خوشبختی و سلامتی شما را آرزومندیم.


پردیس
26 بهمن 90 4:22
سلام
تولدتون مبارک
من یک کمک ازشما میخوام .مامان وبابای آروین جان ؛من توی ساختن آلبوم عکس تو وبلاگ مشکل دارم.اتفاقی وبلاگ پسرگلتون دیدم.چون توضیح این کارطولانی من شمارم میدم لطف کنید اس ام اس بزنید من خدمتتون تماس می گیرم.
خواهش می کنم این لطف درحق من بکنید.
با تشکر


سلام
خواهش میکنم.
لطفا آدرس وبتون رو بزارید هر سوالی داشتید جوابش هرقدر هم طولانی باشه تو وبت جواب میدم .موفق باشید.


عمه ی لارا
26 بهمن 90 7:07
تولد همسرتون رو تبریک میگم و امیدوارم که همیشه عاشقانه کنار هم روزگار رو سپری کنید زندگی را توام با شادی برایتان آرزومندم.


ممنونم عمه مهربون
پیامت زیبا،مرامت بی همتا،دوستیمون پابرجا.
خوشبختی و سعادت شما هم آرزوی ماست.
مامان زهره
26 بهمن 90 8:10
برام جالب بود که یه مرد آنقدر با احساس برای تک بانوی زندگیش شعر بگه.تولد مامان آروین جون مبارک


خواهش میکنم ،این کمترین کار ممکنه که در مقابل خوبیهای وصف ناپذیر همسر عزیزم کرده ام.از شما هم ممنونم .





zohreh
26 بهمن 90 19:22
hello
Happy birthday
It was a beautiful text
Be happy and successful



Hello my good friend
Thank you from expressing your love
We wish you happiness
بهـــــــــــــار
26 بهمن 90 22:45
سلام ولینتاین مبارک و تولد خانومتون رو تبریک میگم


سلام ممنونم
ولنتاین شما هم مبارک باشه،البته ولنتاین مربوط به خارجیهاست ما ایرانیها از خیلی قبلتر برای بزرگداشت مهر و عشق و زایندگی جشن بزرگی به نام جشن اسفندگان راداشتیم .5 اسفند .
بهـــــــــــــار
27 بهمن 90 11:43
سلام ممنون بابت نظری که دادید بله شما درست میگید من و همسرم دقیقا همین نظرو داریم اصلا اسم عربی رو دوس نداریم ما کرد هستیم میخواهیم یه اسم کردی بذاریم نهایتا فارسی البته من خیلی آقا آروین شما رو دوس دارم از اسم آروین هم خیلی خوشم اومده اما هنوز هیچ تصمیم گیری جدی نکردیم نمیخوایم عجله کنیم اسمهای پیشنهادی رو همه رو مینویسیم رو معنی و تاریخچه اش فکر میکنیم ببینیم چی میشه


سلام خیلی خوشحالم که شما و همسر محترمتان هم با من هم نظرید . شما نسبت به آروین جان خیلی لطف دارید. .میدونستید آروین یه کلمه کردی هست؟
معنی عامیانه اش یعنی آزمودن - تجربه
اما یه معنی اصلی تر هم داره
من تو قدیمیترین منابع کردزبان خوندمش
یعنی تو دیوان احمد خانی شاعر کرد حدود 400 سال پیش
به معنی " مه بعد از بارون"
منم نمی دونستم یه عزیزی که اسمش آروینه تو وب آروین نظر گذاشته بود و این اطلاعات به ما داد.



دوتا عشقم محدثه
27 بهمن 90 15:52
وای عجب شعر قشنگی بابایی خودت سرودی


عسل شوخیت گرفته ؟ دیوان شعرام در حد یه توپ دارم قلقلیه و اتل متل توتوله هستش ،فکر کنم اینطوری پیش برم دویست سال بعد بتونم شعر عاشقونه هم بگم. خیلی باحالی.
بهـــــــــــــار
27 بهمن 90 21:34
مرسی از این همه لطفتی که در حقم دارید ممنون که تاریخچه معنی آروینو برام گفتید با اجازتون اسم اروین میره تو اولویتهای اول برای پسرم امیدوارم پسرم به باهوشی و زیبایی پسر شما بشه خدا حفظش کنه یه دنیا تشکر


مامانی مهربون شما دل پاک و بزرگی دارید و فرشته نازتون به داشتن شما افتخار خواهد کرد . ماهم برای گل پسر توراهیتون آرزومندیم که :
جهانش زیبا
لباسش دیبا
دیده اش بینا
زبانش گویا
و دست به هرچی که بزنه طلا
بشه ایشالا .
محدثه
28 بهمن 90 0:14
شوخی کردم خودمم میدونم تو این cd هستش یکی از آهنگای مورد علاقمه راستی یادت رفت تو دیوان شعرات حسنی نگو بلا بگو بزاری
مادر آیاتای
28 بهمن 90 20:10
سلام سلام.. خیلی وقت بود ندیده بودم خنواده محترم آروین جان رو.تولد عشقتون رو تو روز جهانی عشق بهتون شادباش میگم. صد ولنتاین به این ولنتاینها...
برای جمع سه نفره تون عافیت، شادی، سرفرازی و پایندگی آرزو می کنم. همهی اون چیزهایی که لیاقتش رو دارید .
این ترانه خیلی قشنگ و دلنشینه ، انتخابتون حرف نداشت .

سلام گرم و صادقانه مارو پذیرا باشید
منو همسرم بابت تبریک تولد وروز ولنتاین از شما ممنون و سپاسگذاریم .ماهم برای خونواده محترمتون خوشبختی،سعادت ،شادی و سلامتی آرزومندیم .
مامان محمد گوگولي
28 بهمن 90 20:32
هديه اي آسماني برازنده ي روز تولد بانوي شماست كه همان عشقي است كه نسبت به او داريد من تنها مي گويم دل كوچكم شادمان از خوشبختي شماست


بسیار ممنون و سپاسگذاریم از این همه لطف و محبتی که شمادوست عزیز و گرامی نسبت به مادارید.خوشبختی و سعادت شما و دلبندانتان را آرزومندیم.
مامان باران
30 بهمن 90 18:23
تولد همسرتون رو تبریک میگم و امیدوارم که همیشه عاشقانه کنار هم روزگار رو سپری کنید زندگی را توام با شادی و سعادت روز افزون برایتان آرزومندم


بسیار ممنونم ،خوشبختی و سلامتی خانواده محترمتون رو خواهانم.