آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

مطالب آموزشی کودکانه های آروین

شعر صابون

1390/10/16 19:41
1,720 بازدید
اشتراک گذاری


کی بود کی بود؟

یه صابون کوچیک موچیک گریه می کرد چیلیک چیلیک

غصه می خورد همیشه می گفت چرا صابون بزرگ نمی شه

هر روز دارم آب می خورم تَر می شم ولی کوچیک تر می شم

رفتم پیشش نشستم براش یه خالی بستم


گفتم من هم اون قدیما غول بودم مثل تو خنگول بودم

کوچیک شدم که با تو بازی کنم سُرت بدم سُرسُره بازی کنم

     

ارسال کننده خانواده متحرم پرهیزگار(خان گوگولی بابا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هستی
16 دی 90 13:48
سلام بزرگوار
با مطلبی در مورد سوختگی یک فرشته کوچولوی دو ساله به روزم که خیلی محتاج دعای شما است منتظرتونم


سلام به وبتون سر زدم ما هم برای سلامتی انارجون دعا میکنیم .


ني ني شكلك
16 دی 90 17:32
دست گلت درد نكنه بابايي


خواهش میکنم دست گل شما درد نکنه با این شعر قشنگتون